Welkom op mijn reisblog!

30 april 2017 - Bergeijk, Nederland

Welkom op mijn reisblog! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Verder houdt ik nog een blog bij samen met Tanne Spooren, mijn klas- en reisgenoot. Deze kun je vinden op: http://stageghana-tanne-britt.waarbenjij.nu/. Hier kun je dus mijn verhaal lezen, maar ook de super leuke vlog van Tanne bekijken. Hierbij wil ik dan ook graag het eerste verhaal op deze blog starten. Wij (Tanne Spooren en ik) hebben ons gedurende een aantal maanden bezig gehouden met de voorbereidingen van onze reis naar Ghana. Dit hield onder andere in dat we gevaccineerd moesten worden en we een visum moesten aanvragen. Dit was nog niet zo simpel, want je moet er maar liefst 2x voor naar Den Haag. Verder hebben we een presentatie moeten geven voor de klas over onze reis. Al met al is dit allemaal goed verlopen en zijn we nu helemaal klaar om naar Ghana te vertrekken. Dit zal morgen (al is het met een omweg) gaan gebeuren. We gaan morgen om 8.45 bij Tanne thuis vertrekken richting Antwerpen, waar we de internationale trein zullen nemen naar Schiphol. Daar zullen ons mam, Marcel, de ouders van Tanne en haar vriend ons opwachten met onze koffers om ons uit te zwaaien. Om 15.25 zullen we dan eindelijk richting Ghana vliegen. Na ongeveer 6 uur vliegen zullen we in Accra aankomen, waar we die nacht ook zullen overnachten. De volgende dag zullen we dan doorreizen naar onze uiteindelijke bestemming, Golokuati. Dit lijkt me wel genoeg informatie voor nu. Ik ga proberen er elke week iets op te zetten, maar dan moet het internet natuurlijk wel mee werken. Ik hoop je dan ook snel een keertje terugkomt voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    24 april 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Fred en Chaya:
    30 april 2017
    Blitse koffers Britt, twee wel genoeg?
  3. Emma:
    Fijne reis Britt!
  4. Henrie Aarts:
    30 april 2017
    Heel veel succes in Ghana en we zullen je hier zeker volgen.
  5. Janne van Rooij:
    30 april 2017
    Goede reis en veel succes!
  6. Manja:
    30 april 2017
    Spannend hoor! Mijn dochter op avontuur. Op Schiphol nog een dikke knuffel en dan ga je voor 12 weken weg. Ik zal je missen maar ben ook heel trots op je!
  7. Jozette:
    30 april 2017
    Geweldig. Wat ben ik trots op mijn "leerling". Heel veel succes maar ook genieten! Waardeer de kleine dingen. Goede reis.
  8. Oma en Opa Das:
    Hallo Lieve Britt,

Je avontuur gaat beginnen. Geweldig toch. We gaan alles op de voet volgen.
    En nu nog de groetjes natuurlijk en een knuffel van ons. Eentje extra van Oma
  9. Oma Diny:
    1 mei 2017
    Hoi Britt, fijne reis gehad?
    Ik hoop dat je een mooie tijd hebt in Ghana.
    Dikke kus van oma.
  10. Rianne:
    1 mei 2017
    Leuk dat we je kunnen volgen! Ik hoop dat je een mooie tijd hebt in Ghana!